Nasza spółka zatrudnia kontrolerów, którzy zobowiązani są do przeprowadzania kontroli w sposób ciągły, 7 dni w tygodniu. Dzięki specjalistycznemu sprzętowi i profesjonalnemu systemowi, rewizorzy mogą pracować sprawnie i efektywnie. Odwołania i skargi pasażerów rozpatruje Przewoźnik, który zdecydował się prowadzić również windykację należności.
Informacje dla pasażerów
Za brak biletu w komunikacji miejskiej w Swarzędzu pasażerowie są zobowiązani zapłacić 200 zł. Brak legitymacji będzie natomiast kosztował 80 zł. W terminie 7 dni od wystawienia opłaty dodatkowej kwoty te ulegają obniżeniu do 60 zł i 55 zł.
Wpłat należy dokonać przelewem na numer konta: 13 1600 1084 1843 0348 6000 0004.
Dane do przelewu:
Swarzędzkie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o.
ul. Transportowa 1
62-020 Swarzędz
Reklamacje można składać w terminie 7 dni od dnia otrzymania wezwania do zapłaty, wyłącznie w formie pisemnej: osobiście w siedzibie SPK lub za pośrednictwem poczty.