Walka z tym zjawiskiem była jednym z głównych powodów, dla którego władze miasta zdecydowały się na firmę zewnętrzną. W efekcie, w lutym 2020 r., wybrano naszą spółkę i już od ponad półtora roku z powodzeniem prowadzimy usługę kontroli biletów dla Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp.
Efekt? Ponad 2 tysiące wystawionych mandatów i blisko pół miliona złotych odzyskanych od nieuczciwych pasażerów.
Dlaczego walka z gapowiczami jest tak ważna? Wyjaśnił to Prezes CPW Paweł Fryczyński w rozmowie z TVP3 Gorzów Wlkp. Powodów jest kilka, ale najważniejsze zawsze będzie dobro i komfort mieszkańców - to dzięki wpływom z biletów i opłat dodatkowych miasto stać na zakup nowych autobusów, rewitalizację przystanków czy polepszanie stanu infrastruktury.
Więcej posłuchacie pod linkiem https://gorzow.tvp.pl/55479924/plaga-gapiowiczow-w- lubuskich-stolicach-co-miasta-robia-z-tym-problemem.
Nie spoczywamy jednak na laurach i nieustannie pracujemy nad zwiększaniem jakości usług. Stale rozwijamy system i wprowadzamy nowe funkcjonalności, dzięki którym wyróżniamy się na rynku. A szczegóły najnowszego wdrożenia już wkrótce... :)