Ze względu na trwającą pandemię okres ostatnich kilku miesięcy nie był łatwy zarówno dla podróżnych, jak i przewoźników. Limity dotyczące liczby pasażerów przewożonych w pojazdach komunikacji miejskiej, zmniejszenie liczby kursów lub nawet zawieszenie niektórych linii autobusowych – te okoliczności z pewnością nie były sprzyjające i często komplikowały życie, doprowadzając niekiedy do stresujących sytuacji.
Z ulgą przyjęliśmy więc decyzję o zmniejszeniu obostrzeń, która zapadała pod koniec maja. Zwiększona liczba pasażerów przełożyła się bezpośrednio na potrzebę wzmożenia kontroli biletowych… a w tym jak wiadomo najskuteczniejsza jest firma CPW. Do takiego wniosku doszły też władze Tarnowa i z początkiem lipca zdecydowały się podjąć współpracę z naszą Spółką. Umowa między CPW a Zarządem Dróg i Komunikacji w Tarnowie obowiązuje od początku lipca do końca roku i obejmuje kontrolę biletów oraz rekrutację pracowników.
Informacje dla pasażerów
Odwołania i skargi pasażerów rozpatruje Przewoźnik. Reklamacje od otrzymanego wezwania do zapłaty można składać w formie pisemnej na dzienniku podawczym ZDiK w Tarnowie, nie później niż w terminie do 3 miesięcy od dnia wystawienia mandatu.
Wpłat można dokonywać w kasach ZDiK w Tarnowie (ul. Brama Pilzneńska 3, ul. Krakowska 42) lub przelewem bankowym na nr konta: 39 1020 2892 0000 5102 0765 9503. Dane do przelewu to: ZDiK w Tarnowie, ul. Bernardyńska 24, 33-100 Tarnów.
Dziękujemy ZDiK za zaufanie, a Tarnowianom życzymy samych przyjemnych podróży – koniecznie z ważnym biletem!