Co było impulsem do tych zmian?
Przede wszystkim przyświecało nam dobro i wygoda pasażerów. Dzięki funkcji podpisywania wezwań na urządzeniach mobilnych, kontrola biletów oraz wystawianie mandatów będzie przebiegała znacznie sprawniej. Kontrolerzy będą w stanie sprawdzić dokumenty przewozu większej liczby pasażerów w krótszym czasie, a jak dobrze wiemy - im bardziej efektywna kontrola biletów, tym wyższa jakość przewozów publicznych. Zwiększy się również bezpieczeństwo danych podróżnych – przy papierowym wezwaniu istnieje niewielkie ryzyko, że druk zawierający dane wrażliwe trafi w niepowołane ręce. Eliminujemy całkowicie to ryzyko właśnie poprzez wdrożenie elektronicznych wezwań do zapłaty. „Mandaty” podpisywane elektronicznie to również ulga dla pasażerów, którzy z jakiegoś powodu nie posiadają ważnego biletu, a dla których kontrola i nałożenie kary pieniężnej wiąże się ze stresem. Wystawienie wezwania będzie trwało zaledwie kilkadziesiąt sekund… a zaoszczędzony czas gapowicz może przeznaczyć np. na spłatę długu :)
Jednak na tym korzyści się nie kończą. Elektroniczny podpis naniesiony na wydruk „mandatu” jest trwały i przestaje być podatny na „wytarcie” co dotyczy tradycyjnych, ręcznych podpisów. Przekłada się to na zwiększenie skuteczności procesu windykacji. Co więcej, opłaty dodatkowe są dostępne dla windykacji CPW w całości w wersji elektronicznej, dzięki czemu nie ma potrzeby wysyłki papierowej dokumentacji do sądów, czy też na Policję. Nie zapominajmy również o olbrzymiej oszczędności papieru i pozytywnym wpływie na nasze środowisko!
To kolejne rozwiązanie, dzięki któremu wyróżniamy się na tle innych firm zajmujących się kontrolą biletów. Jesteśmy pewni, że docenią to zarówno pasażerowie, jak również przewoźnicy.