Większość pasażerów jadących bez biletów podejmuje słuszną decyzję o niezwłocznym uregulowaniu długu. Wobec pozostałych osób Spółka musi podjąć dodatkowe działania i zaangażować w tym celu dział windykacji. Na bazie naszych doświadczeń opracowaliśmy wysyłkę wezwań do zapłaty, która pozwala na szybkie i skuteczne „przypomnienie” gapowiczom o nieopłaconej należności. Kiedy pisma nie przynoszą pożądanego skutku, wdrażamy kolejny etap, jakim jest wpisanie dłużników do rejestru BIG. Dla gapowicza będzie się to wiązać z problemami, m.in. przy próbie uzyskania pożyczki, kredytu czy też podczas starania się o zakup w ratach. Jak można rozwiązać ten kłopot? Wystarczy spłacić zadłużenie względem CPW… i oczywiście pamiętać o tym, by w przyszłości zawsze posiadać ważny dokument przewozu.
Współpraca z BIG daje wymierne efekty i przekłada się na wzrost sprzedaży biletów w miastach, w których prowadzimy kontrole biletowe. Dzięki temu przewoźnicy mogą przeznaczyć środki na inwestycje, co wpływa pozytywnie na komfort i bezpieczeństwo przejazdów publicznych.